ALCATEL LUCENT

Systemy telekomunikacyjne Alcatel

ALCATEL-LUCENT

ALCATEL LUCENT

SERWER TELEKOMUNIKACYJNY

ALE to wiodący dostawca kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla firm. Jako kontynuator rozwiązań Alcatel, który od 2006 roku działa pod szyldem Alcatel-Lucent Enterprise, firma ta posiada bogate doświadczenie w dziedzinie głosowej technologii komunikacyjnych.

Dzięki ALE, organizacje mogą skorzystać z najnowocześniejszych narzędzi komunikacyjnych, w tym platform dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, a także aplikacji UCC, Contact Center i collaboration. Firma ta oferuje kompleksowe rozwiązania, które pomagają organizacjom osiągnąć wysoką efektywność komunikacji i zwiększyć produktywność.

Dzięki ALE, organizacje mogą zintegrować swoje systemy komunikacyjne w sposób łatwy i przystępny, co pozwala na osiągnięcie lepszej jakości usług, poprawę satysfakcji klientów oraz wzrost rentowności.

Rozwiązania OXO Connect i Omni PCX Enterprise są idealnymi narzędziami do obsługi wielu kanałów komunikacji w firmach, niezależnie od tego, czy korzystamy z telefonów analogowych, DECT, cyfrowych, telefonii VoIP (LAN i WLAN) czy telefonów opartych na oprogramowaniu UC.

Dzięki nim, organizacje mogą zwiększyć swoją efektywność, poprawić jakość usług i zwiększyć satysfakcję klientów. Ponadto, systemy te są łatwe do dostosowania do zmieniających się potrzeb i wymagań, co pozwala organizacjom na szybką reakcję na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby swoich klientów.

ALCATEL LUCENT ENTERPRISE

ALCATEL LUCENT OXO CONNECT

Centrale telefoniczne Bielsko-Biała

Każdy biznes zaczyna się od dobrej rozmowy.

Dobra komunikacja jest kluczowa dla rozwoju każdej organizacji, jednak w dzisiejszych czasach, w świecie rozwijającej się technologii i zróżnicowanych narzędzi komunikacyjnych, połączenie tych światów może być wyzwaniem dla wielu przedsiębiorstw.

Dlatego właśnie powstało rozwiązanie, które umożliwia połączenie różnych kanałów komunikacji, takich jak głosowe i video, z urządzeń mobilnych i komputerów, w sposób łatwy, przystępny i niedrogi dla każdej organizacji. OXO Connect jest idealnym narzędziem dla organizacji o różnej wielkości,  pozwala na zwiększenie produktywności, skuteczność komunikacji, a co najważniejsze – osiągnięcie sukcesu biznesowego.

Dzięki OXO Connect, użytkownicy mogą korzystać z preferowanych kanałów komunikacji, co umożliwia efektywną współpracę, minimalizowanie ryzyka błędów oraz zwiększenie elastyczności i responsywności organizacji.

Platforma OXO Connect pozwala w bardzo przystępnej cenie dostarczyć odpowiednie narzędzia i ujednolicić świat głosu, czatu i video rozmów, bez nieprzekraczalnych barier inwestycyjnych. To rozwiązania dedykowane dla sieci do 300 użytkowników, obojętnie, jakie narzędziem komunikacji się posługujących.

Komórka, czy telefon biurkowy? A może aplikacja zainstalowana na komputerze? VoIP czy analog?
OXO Connect dostosuje się do Ciebie.

OMNIPCX ENTERPRISE

ALCATEL OMNIPCX ENTERPRISE

Elastyczna komunikacja w Twojej Firmie!

Dzisiaj organizacje muszą sprostać wyzwaniom związanym z podnoszeniem jakości swoich działań i dostosowaniem się do dynamicznie zmieniającego się rynku.

Serwer Komunikacyjny OmniPCX Enterprise jest rozwiązaniem, które pozwala na zwiększenie responsywności i elastyczności organizacji, zapewniając jednocześnie użytkownikom swobodę wyboru preferowanego kanału komunikacji. Dzięki temu narzędziu, pracownicy mogą komunikować się w czasie rzeczywistym w sposób, który jest dla nich najwygodniejszy i który umożliwia efektywną współpracę, co przyczynia się do zwiększenia produktywności i osiągania lepszych wyników.

Dodatkowo, Serwer Komunikacyjny OmniPCX Enterprise zapewnia bezpieczeństwo i niezawodność komunikacji, co pozwala na skuteczne zarządzanie informacjami i minimalizowanie ryzyka błędów.

Zalety rozwiązania OmniPCX Enterprise:

Masz już centralę telefoniczną?

Jeżeli zastanawiasz się na zmianą systemów telekomunikacyjnych lub ulepszeniem obecnej centrali to

Umów się na darmową rozmowę online z serwisantem, który postara się odpowiedzieć na wszystkie pytania, powie ci czy obecną centralkę można ulepszać, a jeżeli tak to w jaki sposób, aby było to dla ciebie korzystne.

Skorzystaj z formularza kontaktowego, dostępnego  poniżej, a jeden z naszych specjalistów skontaktuje się z tobą, aby ustalić wygodny dla ciebie czas spotkania.