Contact Center co to jest?
Contact Center jest kompleksowym i zintegrowanym systemem służącym do efektywnej obsługi Centrów Kontaktowych oraz Centrów Obsługi Klienta (COK). Jego głównym celem jest usprawnienie procesu komunikacji z klientami, obsługi zgłoszeń oraz zapewnienie klientom szerokiego wyboru różnorodnych kanałów komunikacyjnych.
- Głosowych (rozmowa telefoniczna lub automatyczne oddzwonienie)
- Czat
- Z wykorzystaniem SocialMedia
Rozwiązanie Contact Center zostało stworzone z myślą o podniesieniu zdolności organizacji zespołu do bardziej efektywnego wykorzystania pracy agentów systemu oraz dostarczenia nowych narzędzi do obsługi interakcji z klientami. Dzięki tej technologii poprawiamy również współpracę z dostawcami i partnerami biznesowymi, jednocześnie rozszerzając funkcjonalność całego środowiska.
Zaawansowane narzędzia pozwalają na inteligentne kierowanie połączeń, priorytetyzując wyszukiwanie agenta o największych umiejętnościach i dedykując go dla dzwoniącego klienta. Dzięki temu minimalizujemy czas oczekiwania klientów, zapewniając im szybką i skuteczną obsługę.
Rozwiązanie to jest skalowalne i przeznaczone do obsługi od kilku do nawet 1500 agentów w jednej lokalizacji. Co więcej, dzięki połączonym gałęziom systemów, możemy stworzyć środowisko obsługujące nawet 7500 agentów w dowolnej lokalizacji. Jest to idealne rozwiązanie dla organizacji o różnych rozmiarach i rozproszonych zespołach, które potrzebują efektywnej obsługi klientów przy zachowaniu elastyczności i skalowalności.