Systemy telekomunikacyjne Unify
ATOS UNIFY
SERWER TELEKOMUNIKACYJNY
Unify, będący kontynuatorem rozwiązań Siemens Enterprise Communications, jest wiodącym dostawcą innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Firma oferuje zaawansowane technologie central telefonicznych oraz oprogramowanie, zapewniające klientom usługi o najwyższej jakości i poszerzające możliwości komunikacji.
Jako oficjalny partner Unify, Nawratronik zapewnia pełne wsparcie w zakresie wyboru, wdrożenia i obsługi systemów telekomunikacyjnych. Nasz doświadczony zespół specjalistów dba o to, abyś otrzymał niezawodne rozwiązania telekomunikacyjne, które idealnie odpowiadają potrzebom. Dzięki temu możesz w całości skupić się na swoim biznesie – systemy telekomunikacyjne zostawiając nam!
Wybierz interesującą cię funkcję, aby dowiedzieć się o niej więcej:
Rozwiązania Atos Unify - dlaczego warto stosować?
Wdrażając w firmie rozwiązania telekomunikacyjne Atos Unify zyskujesz nie tylko nowoczesne systemy telekomunikacyjne, ale także dodatkowe profity
Zunifikowana
komunikacja
Głównym celem UCC jest połączenie kanałów oraz metod komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa lub organizacji.
Elastyczne
wideokonferencje
Atos Unify ułatwia wdrożenie, obsługę oraz zarządzanie wideokonferencjami w twojej firmie.
Mobilność
pracowników
Integracja różnych narzędzi komunikacji sprawia, że pracownicy szybciej i wygodniej wykonują swoje zadania.
Zadowolenie
klintów
Efektywniej obsługuj swoich klientów, poprzez nowoczesne rozwiązania – głosowe, elektroniczne i z wykorzystaniem AI
Z ilu urządzeń komunikacyjnych dzisiaj korzystasz?
Unify oferuje rozwiązania telekomunikacyjne, które są w pełni dostosowane do Twoich potrzeb, co zapewnia wygodę i efektywność w pracy.
Oferowane przez Unify rozwiązania telekomunikacyjne są stworzone z myślą o pełnym dostosowaniu się do Twoich indywidualnych potrzeb, co pozwala na wygodną i efektywną pracę. Niezależnie od tego, czy korzystasz z telefonu biurkowego, tabletu, służbowego czy prywatnego telefonu, nasz system umożliwia łatwą wymianę wideo, usług głosowych i plików w ramach jednej, wspólnej infrastruktury sieci w Twojej organizacji.
Dzięki temu zyskujesz nie tylko wygodę, ale także oszczędzasz czas i zwiększasz swoją produktywność.
Integracja wszystkich narzędzi!
Dzięki rozwiązaniom Unify, masz możliwość korzystania z wielu narzędzi komunikacyjnych, posiadając jednocześnie jeden spersonalizowany numer. To zapewnia Ci wygodę i efektywność w pracy, umożliwiając Ci skupienie się na istotnych zadaniach.
Innowacyjne rozwiązania Unify daje Ci również kontrolę nad swoją dostępnością. Możesz decydować, kto i kiedy może się z Tobą skontaktować, dzięki funkcji statusu dostępności. To umożliwia efektywne zarządzanie czasem pracy i zapewnienie sobie pełnej kontroli nad tym, jak i kiedy komunikujesz się z innymi.
Korzystanie z naszych sprawdzonych rozwiązań przekłada się na zwiększoną efektywność i poprawę komunikacji w Twojej firmie. Dzięki temu możesz osiągnąć lepsze rezultaty i zwiększyć wydajność w swojej pracy.
Czas na VOIP
Bielsko-Biała!
Unify to zaawansowane i wszechstronne rozwiązanie, które umożliwia użytkownikom skorzystanie z najnowszych technologii VoIP oraz zachowanie istniejącej infrastruktury telefonicznej systemowej lub analogowej.
Dzięki hybrydowemu działaniu możliwe staje się pełne dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb i wymagań. Możesz zestawić w sieci różne typy telefonów, co pozwala na swobodną komunikację z Twoimi klientami i współpracownikami, bez konieczności rezygnowania z istniejącej infrastruktury.
Technologie komunikacyjne Unify to gwarancja najwyższej jakości usług i zadowolenia, które pomagają Ci w pracy i oszczędzają czas.
to gwarancja najwyższej jakości usług i zadowolenia, które pomagają Ci w pracy i oszczędzają czas.
Z ilu urządzeń komunikacyjnych dzisiaj korzystasz?
Unify oferuje rozwiązania telekomunikacyjne, które są w pełni dostosowane do Twoich potrzeb, co zapewnia wygodę i efektywność w pracy.
Oferowane przez Unify rozwiązania telekomunikacyjne są stworzone z myślą o pełnym dostosowaniu się do Twoich indywidualnych potrzeb, co pozwala na wygodną i efektywną pracę. Niezależnie od tego, czy korzystasz z telefonu biurkowego, tabletu, służbowego czy prywatnego telefonu, nasz system umożliwia łatwą wymianę wideo, usług głosowych i plików w ramach jednej, wspólnej infrastruktury sieci w Twojej organizacji.
Dzięki temu zyskujesz nie tylko wygodę, ale także oszczędzasz czas i zwiększasz swoją produktywność.
Integracja wszystkich narzędzi!
Dzięki rozwiązaniom Unify, masz możliwość korzystania z wielu narzędzi komunikacyjnych, posiadając jednocześnie jeden spersonalizowany numer. To zapewnia Ci wygodę i efektywność w pracy, umożliwiając Ci skupienie się na istotnych zadaniach.
Innowacyjne rozwiązania Unify daje Ci również kontrolę nad swoją dostępnością. Możesz decydować, kto i kiedy może się z Tobą skontaktować, dzięki funkcji statusu dostępności. To umożliwia efektywne zarządzanie czasem pracy i zapewnienie sobie pełnej kontroli nad tym, jak i kiedy komunikujesz się z innymi.
Korzystanie z naszych sprawdzonych rozwiązań przekłada się na zwiększoną efektywność i poprawę komunikacji w Twojej firmie. Dzięki temu możesz osiągnąć lepsze rezultaty i zwiększyć wydajność w swojej pracy.
Czas na VOIP
Bielsko-Biała!
Unify to zaawansowane i wszechstronne rozwiązanie, które umożliwia użytkownikom skorzystanie z najnowszych technologii VoIP oraz zachowanie istniejącej infrastruktury telefonicznej systemowej lub analogowej.
Dzięki hybrydowemu działaniu możliwe staje się pełne dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb i wymagań. Możesz zestawić w sieci różne typy telefonów, co pozwala na swobodną komunikację z Twoimi klientami i współpracownikami, bez konieczności rezygnowania z istniejącej infrastruktury.
Technologie komunikacyjne Unify to gwarancja najwyższej jakości usług i zadowolenia, które pomagają Ci w pracy i oszczędzają czas.
to gwarancja najwyższej jakości usług i zadowolenia, które pomagają Ci w pracy i oszczędzają czas.
INTEGRACJA SYSTEMU Z MS TEAMS!
Microsoft Teams wideokonferencja z wykorzystaniem centrali telefonicznej!
Dzięki zintegrowaniu OpenScape z aplikacją MS Teams, zunifikowana komunikacja staje się jeszcze bardziej wydajna, a codzienna komunikacja zespołu staje się bardziej sprawniejsza niż kiedykolwiek wcześniej!
Połączenie tych dwóch systemów, daje ci możliwość komunikowania się z współpracownikami i klientami w jednym miejscu. Nie musisz już używać wielu różnych platform, aby rozmawiać czy organizować wideokonferencje – wszystko jest dostępne w jednym miejscu. To pozwala Ci zaoszczędzić cenny czas i uzyskać szybszy dostęp do potrzebnych informacji!
LARGE ENTERPRISE
Centrala telefoniczna OpenScape Enterprise
Atos Unify OpenScape Enterprise
Firma Unify oferuje zaawansowane rozwiązania UCC i VoIP dla sektora LargeEnterprise. Te innowacyjne rozwiązania charakteryzują się przede wszystkim elastycznością, bogatą funkcjonalnością i najwyższą w swojej klasie żywotnością urządzeń.
Dzięki rozwiązaniom UCC i VoIP od Unify, klienci z sektora LargeEnterprise zyskują nie tylko niezawodność i elastyczność, ale także bogatą gamę funkcjonalności, które przyspieszają pracę i poprawiają efektywność. Bez względu na to, czy potrzebujesz wysoce elastycznego i skalowalnego systemu, czy też potężnej platformy do wideokonferencji i wirtualnej komunikacji, rozwiązania Unify zapewniają pełną gamę możliwości.
Co więcej, najwyższa jakość urządzeń i bezkonkurencyjna żywotność oznaczają, że rozwiązania Unify są nie tylko wysoce wydajne, ale także zapewniają długoterminowe korzyści i oszczędności dla Twojej firmy.
Wybór rozwiązań OpenScape Enterprise zapewnia wyższą wydajność dla Twojej firmy!
W sektorze rozwiązań od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników systemie komunikacyjnym rozwiązania OpenScape są wg. badań najczęściej wybieranym rozwiązaniem.
Serwery głosowe klasy Enterprise w UNIFY są przygotowane do obsługi funkcjonalności, która jest dzisiaj fundamentalnym powodem inwestycji w systemy komunikacji w korporacji.
W zależności od architektury Klienta, systemy mogą działać w sieciowanych konfiguracjach, pełnić różne role redundancji, bramki dla aparatów analogowych i cyfrowych, jako niezależny podsystem komunikacji
w wyniesionej lokalizacji itp.
Każde z rozwiązań OpenScape Enterprise może obsługiwać zaawansowane aplikacje na urządzenia mobilne, końcówki typu Softphone, telefony stacjonarne VoIP, bardzo bogate i rozbudowane Contact Center, systemy wczesnego ostrzegania OScAR i wiele, wiele innych, natywnych możliwości.
Dodatkowo, oprogramowanie, na którym oparte są rozwiązania OpenScape Enterprise są gotowe do integracji z rozwiązaniami innych producentów!
SMALL MEDIUM BUSINESS
Atos Unify OpenScape Business
System dopasowany do Twoich potrzeb!
Dzięki elastycznej platformie Unify, integracja technologii aparatów analogowych, systemowych oraz VoIP staje się łatwa i bezproblemowa. Bez względu na to, czy potrzebujesz telefonów IP, Softphone’ów, czy aplikacji na urządzenia mobilne – platforma Unify pozwala na łatwe połączenie tych technologii i zapewnia pełną elastyczność.
Serwery głosowe OpenScape Business umożliwiają Ci także pełną kontrolę nad ewolucją komunikacji w Twojej firmie. Sam decydujesz, jakie funkcje i rozwiązania są dla Ciebie najważniejsze, a serwery głosowe OpenScape Business dostosowują się do Twoich potrzeb. Dzięki temu, Twoja firma zawsze ma dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań, które zapewniają najlepszą jakość komunikacji.
Dlaczego warto o tym myśleć?
Posiadanie starego i niewspieranego systemu komunikacyjnego wiąże się z wieloma ryzykami dla Twojej firmy. Takie systemy są szczególnie podatne na ataki hakerskie, co może skutkować utratą wrażliwych i cennych danych firmy oraz naruszeniem prywatności pracowników.
Dodatkowo, zwiększenie ilości pracowników korzystających z prywatnych urządzeń do pracy stwarza ryzyko, że wrażliwe informacje mogą zostać wyjawione lub naruszone w wyniku kradzieży urządzenia lub ataku hakerskiego.
Systemy Unify Contact Center
Contact Center to kompleksowe i zintegrowane rozwiązanie stworzone specjalnie dla Centrów Kontaktowych oraz Centrów Obsługi Klienta (COK). Jego głównym celem jest usprawnienie komunikacji z klientami, efektywne obsługiwania zgłoszeń oraz zapewnienie klientom różnorodnych kanałów komunikacji.
Dzięki zaawansowanym funkcjom Contact Center, organizacje mogą skutecznie zarządzać i monitorować interakcje z klientami na różnych platformach komunikacyjnych. Rozwiązanie to umożliwia klientom korzystanie z wielu kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, czat online czy media społecznościowe.
- Głosowych (rozmowa telefoniczna lub automatyczne oddzwonienie)
- Czat
- Z wykorzystaniem SocialMedia
Rozwiązanie Contact Center jest zaprojektowane w celu zwiększenia efektywności pracy zespołu organizacji oraz dostarczania nowych narzędzi do obsługi interakcji z klientami. Technologia ta poprawia także współpracę z dostawcami i partnerami biznesowymi, jednocześnie rozszerzając funkcjonalność całego środowiska.
Dzięki zaawansowanym narzędziom, Contact Center umożliwia inteligentne kierowanie połączeń, priorytetyzując znalezienie agenta o najlepszych umiejętnościach, dostosowanych do potrzeb dzwoniącego klienta. Obejmuje to sprawne przekierowanie połączeń, aby zapewnić jak najszybszą i najbardziej efektywną obsługę.
Rozwiązanie to jest elastyczne i skalowalne, przeznaczone zarówno dla mniejszych zespołów z kilkoma agentami, jak i dla większych organizacji z możliwością obsługi nawet 1500 agentów w jednej lokalizacji. Połączenie różnych oddziałów systemów może stworzyć jeszcze większe środowisko obsługujące nawet 7500 agentów w dowolnej lokalizacji.
Contact Center umożliwia:
- Poprawę efektywności interakcji z Klientem dzięki intuicyjnym pulpitom agentów umożliwiającym integrację i obsługę wielu kanałów komunikacji w jednej aplikacji
- Szybką reakcję na zmiany oraz usprawnienie operacji Contact Center dzięki zaawansowanym narzędziom do raportowania i zarządzania
- Obniżenie kosztów oraz lepsze wykorzystanie czasu pracowników dzięki rozszerzonemu czat-botowi
- Wsparcie dla wirtualnego agenta z opcją możliwości wyboru dostawcy sztucznej inteligencji (AI)
- Poprawienie wydajności operacyjnej dzięki rozszerzeniu aplikacji agenckiej o różne funkcje takie jak obsługa poczty e-mail, integrację z książką adresową LDAP oraz funkcjonalność widoku 360 ° oferującą historyczny wgląd w interakcję z klientem
- Lepszy dostęp do integracji z zewnętrznymi aplikacjami dzięki interfejsom API
- Rozszerzoną zgodność zasad IT z obsługą Windows Server 2016
- Głębszą współpracę zespołów dzięki integracji z systemem zunifikowanej komunikacji UnifiedCommunications
- Udoskonalone zabezpieczenia - ulepszone i bezpieczne zarządzanie hasłami (wykorzystanie mechanizmu zalecanego przez NIST i OWASP do obsługi haseł)
Contact Center umożliwia:
- Poprawę efektywności interakcji z Klientem dzięki intuicyjnym pulpitom agentów umożliwiającym integrację i obsługę wielu kanałów komunikacji w jednej aplikacji
- Szybką reakcję na zmiany oraz usprawnienie operacji Contact Center dzięki zaawansowanym narzędziom do raportowania i zarządzania
- Obniżenie kosztów oraz lepsze wykorzystanie czasu pracowników dzięki rozszerzonemu czat-botowi
- Wsparcie dla wirtualnego agenta z opcją możliwości wyboru dostawcy sztucznej inteligencji (AI)
- Poprawienie wydajności operacyjnej dzięki rozszerzeniu aplikacji agenckiej o różne funkcje takie jak obsługa poczty e-mail, integrację z książką adresową LDAP oraz funkcjonalność widoku 360 ° oferującą historyczny wgląd w interakcję z klientem
- Lepszy dostęp do integracji z zewnętrznymi aplikacjami dzięki interfejsom API
- Rozszerzoną zgodność zasad IT z obsługą Windows Server 2016
- Głębszą współpracę zespołów dzięki integracji z systemem zunifikowanej komunikacji UnifiedCommunications
- Udoskonalone zabezpieczenia - ulepszone i bezpieczne zarządzanie hasłami (wykorzystanie mechanizmu zalecanego przez NIST i OWASP do obsługi haseł)
Unified Communication & Collaboration
centrale telefoniczne - Zunifikowana komunikacja
Założeniem UCC jest ujednolicenie kanałów i metod komunikacji w obrębie firmy lub organizacji.
W skład tych ogromnych środowisk zaszyte mogą być również dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę konkretnych działów firmy, które z racji wykonywanej pracy, działają w zorganizowanym ContactCenter, systemach dyspozytorskich, help deskach itp.
Od pojedynczych rozmów realizowanych przez dwa aparaty analogowe przez komunikację między różnymi technologiami (VoIP, TDM…) aż po budowę potężnych systemów głosowych, w których pracują tysiące użytkowników, z aparatów stacjonarnych, komputerów, aplikacji.
Czym jest VOIP?
I jak może Ci się przydać?
VoIP, czyli Voice over Internet Protocol, to zaawansowana technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem internetu. W skrócie mówiąc, VoIP przekształca dźwięk Twojego głosu na dane cyfrowe, które są przesyłane przez internet do odbiorcy, gdzie ponownie są odtwarzane jako zrozumiała rozmowa.
Voip Bielsko-Biała - jakie daje korzyści?
Czym jest VOIP?
I jak może Ci się przydać?
VoIP, czyli Voice over Internet Protocol, to zaawansowana technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem internetu. W skrócie mówiąc, VoIP przekształca dźwięk Twojego głosu na dane cyfrowe, które są przesyłane przez internet do odbiorcy, gdzie ponownie są odtwarzane jako zrozumiała rozmowa.
Voip Bielsko-Biała - jakie daje korzyści?
audyty
Systemów telekomunikacyjnych
Jeśli zastanawiasz się nad zmianami w swojej firmie w kwestiach związanych z komunikacją i nie wiesz jak efektywnie się do tego zabrać, koniecznie skontaktuj się z nami!
Zespół naszych specjalistów pomoże Ci w zakresie:
- Pomiarów i testów okablowania strukturalnego
- Inwentaryzacji stanu aparatów
- Testów działania portów centrali
- Sprawdzenia wersji oprogramowania systemu
- Testów akumulatorów siłowni telekomunikacyjnej
- Sprawdzenia systemu pod kątem możliwości jego rozbudowy
- Przygotowania oferty upgrade’u lub migracji systemu
audyty
Systemów telekomunikacyjnych
Jeśli zastanawiasz się nad zmianami w swojej firmie w kwestiach związanych z komunikacją i nie wiesz jak efektywnie się do tego zabrać, koniecznie skontaktuj się z nami!
Zespół naszych specjalistów pomoże Ci w zakresie:
- Pomiarów i testów okablowania strukturalnego
- Inwentaryzacji stanu aparatów
- Testów działania portów centrali
- Sprawdzenia wersji oprogramowania systemu
- Testów akumulatorów siłowni telekomunikacyjnej
- Sprawdzenia systemu pod kątem możliwości jego rozbudowy
- Przygotowania oferty upgrade’u lub migracji systemu
Czy centrala telefoniczna na sens?
Jeżeli zastanawiasz się, czy serwer telekomunikacyjny sprawdzi się w Twojej firmie lub masz wątpliwości czy koszty jego wdrożenia nie przewyższą korzyści, które oferuje to mamy dla ciebie rozwiązanie!
Umów się na darmową rozmowę online z serwisantem, który postara się odpowiedzieć na wszystkie pytania i praktycznie przedstawić rozwiązania telekomunikacyjne.
Wystarczy, że skorzystasz z formularza kontaktowego, dostępnego pod przyciskiem poniżej, a jeden z naszych specjalistów skontaktuje się z tobą i wspólnie ustalicie dogodny dla ciebie termin rozmowy!